Pytania i odpowiedzi
  1. Czy mogę zwrócić towar?

    Tak, większość produktów można zwrócić bez podania przyczyny. Zwrotowi nie podlegają wszelkie produkty wykonywane wg. specyfikacji klienta, np. kubki ze zdjęciem lub koszulki z indywidualnym nadrukiem.

  2. Jak szybko realizujecie zamówienia?

    Termin wysyłki podany jest na stronie każdego produktu i przeważnie nie przekracza 3 dni roboczych.

  3. Jak przygotować pliki do nadruku na odzieży?

    Pliki przeznaczone do nadruku na odzieży powinny być przygotowane w kolorystyce RGB(WAŻNE), w skali 1:1 oraz mieć rozdzielczość 300dpi. Nie zastosowanie tych parametrów może powodować błędne odzwierciedlenie kolorów.

  4. Jakie zdjęcia ładnie wyglądają na kubkach?

    Zdjęcia przeznaczone do nadruku na kubku/filiżance powinny być przygotowane w kolorystyce RGB(WAŻNE), w skali 1:1 oraz mieć rozdzielczość 300dpi. Nie zastosowanie tych parametrów może powodować błędne odzwierciedlenie kolorów.

  5. Czy muszę się rejestrować aby zrobić zakupy?

    Zakupy można dokonywać bez rejestracji w sklepie jednak my polecamy założenie konta aby otrzymywać stały rabat 5% oraz informację o nowościach i promocjach.

  6. Gdzie znajdę tabele rozmiarów odzieży?

    Tabela rozmiarów znajduje się na karcie produktu pod przyciskiem „Do koszyka”

  7. Czy otrzymam podgląd odzieży z nadrukiem lub kubka przed wykonaniem?

    Tak, na życzenie klienta wysyłamy podgląd wszystkich produktów personalizowanych przed ich wykonaniem. Informacje o podglądzie należy umieścić w uwagach podczas składania zamówienia.

  8. W jakiej technologii wykonywane są nadruki na odzieży?

    Dbałość o środowisko i bezpieczeństwo jest jednym z naszych kluczowych wymagań jakie stawiamy przy produkcji odzieży personalizowane dlatego używamy wyłącznie technologii sublimacyjne oraz DTF. 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium