Zwrot towaru w ciągu 30 dni (pobierz formularz)
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru ale my wydłużamy ten czas do 30 dni abyś spokojnie mógł podjąć decyzję czy dokonałeś dobrego zakupu.
Szanowni klienci,
zgodnie z Art. 38. Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta wszelkie koszulki, kubki lub inne produkty wykonywane pod wymiary podany przez klienta, z materiałów przesłanych przez klienta lub wg. indywidualnego zamówienia nie znajdującego się w standardowej ofercie sklepu NIE PODLEGAJĄ ZWROTOWI. Prosimy o przemyślane zakupy.
Zwrot nie przysługuje podmiotom gospodarczym, które na zakup towarów otrzymały fakturę VAT, a sam zakup jest związany z prowadzoną przez nich działalnością.
Składanie reklamacji
Na każdym etapie zakupów, jak i po ich dokonaniu jesteśmy do Państwa dyspozycji. W przypadki chęci złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
- Opisz mailowo reklamację
Reklamacja powinna zawierać niezbędne informacje takie jak:
- imię i nazwisko, nr zamówienia
- adres e-mail lub adres do korespondencji,
- nr telefonu,
- wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji,
- data zakupu oraz wystąpienia wady. - Odesłanie produktu.
Jeśli rozpatrzenie reklamacji będzie wymagało odesłania produktu, poinformujemy Cię o tym mailowo.
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią paragonu/faktury zakupu (opcjonalnie) - Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Kreograf Sp. z o.o.
27-400 Ostrowiec Świętokrzyski
ul. Kilińskiego 39a - Rozpatrzenie reklamacji
Reklamacje rozpatrywane są niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki i nie dłużej niż w ciągu 14 dni.
W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji sklep zwraca klientowi wszystkie poniesione przez niego koszty.
W przypadki negatywnego rozpatrzenia reklamacji sklep nie zwraca klientowi poniesionych kosztów, a odesłanie reklamowanego produktu możliwe jest wyłącznie na koszt klienta.