• Więcej kupujesz >> Mniej płacisz! Sprawdź
  • kup teraz zapłać za 30 dni
  • Darmowa dostawa od 200 zł
  • zapłać szybko i bezpiecznie
Zwroty i reklamacje

Zwrot towaru w ciągu 30 dni (pobierz formularz)

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru ale my wydłużamy ten czas do 30 dni abyś spokojnie mógł podjąć decyzję czy dokonałeś dobrego zakupu.

 

Szanowni klienci,
zgodnie z  Art. 38. Ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta wszelkie koszulki, kubki lub inne produkty wykonywane pod wymiary podany przez klienta, z materiałów przesłanych przez klienta lub wg. indywidualnego zamówienia nie znajdującego się w standardowej ofercie sklepu NIE PODLEGAJĄ ZWROTOWI. Prosimy o przemyślane zakupy.

Zwrot nie przysługuje podmiotom gospodarczym, które na zakup towarów otrzymały fakturę VAT, a sam zakup jest związany z prowadzoną przez nich działalnością.

Składanie reklamacji


Na każdym etapie zakupów, jak i po ich dokonaniu jesteśmy do Państwa dyspozycji. W przypadki chęci złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

  1. Opisz mailowo reklamację
    Reklamacja powinna zawierać niezbędne informacje takie jak:
    - imię i nazwisko, nr zamówienia
    - adres e-mail lub adres do korespondencji,
    - nr telefonu,
    - wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji,
    - data zakupu oraz wystąpienia wady.
  2. Odesłanie produktu.
    Jeśli rozpatrzenie reklamacji będzie wymagało odesłania produktu, poinformujemy Cię o tym mailowo.
    Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią paragonu/faktury zakupu (opcjonalnie)
  3. Wysyłka
    Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
    Kreograf Sp. z o.o.
    27-400 Ostrowiec Świętokrzyski
    ul. Wardyńskiego 5
  4. Rozpatrzenie reklamacji
    Reklamacje rozpatrywane są niezwłocznie po otrzymaniu przesyłki i nie dłużej niż w ciągu 14 dni.
    W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji sklep zwraca klientowi wszystkie poniesione przez niego koszty.
    W przypadki negatywnego rozpatrzenia reklamacji sklep nie zwraca klientowi poniesionych kosztów, a odesłanie reklamowanego produktu możliwe jest wyłącznie na koszt klienta.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl